Doručení

Doručujeme přes Zásilkovnu. Jste zvědaví, jak probíhá proces doručování zásilek přes Zásilkovnu? Máme pro vás veškeré informace, které potřebujete vědět o tom, jak efektivně a spolehlivě doručujeme vaše balíčky.

Doručení přes Zásilkovnu na výdejní místo za 89 Kč.

Když si zvolíte doručení zásilky přes Zásilkovnu, můžete se spolehnout na rychlost a pohodlí tohoto způsobu doručení. Za pouhých 89 Kč vám zásilku doručíme do nejbližší pobočky Zásilkovny, kde si ji můžete v klidu vyzvednout dle vaší volné chvíle.

Doručení domů za 120 Kč

Pokud preferujete pohodlí doručení přímo do vašeho domova, nabízíme vám tuto možnost za 120 Kč. Kurýři Zásilkovny dorazí až k vašim dveřím s vaší zásilkou v ruce, abyste nemuseli nikam chodit.

Doručení přes Zásilkovnu při předplatném čajů nebo kávy 130 Kč

Pokud si vyberete některé z našich předplatných je poštovné vždy 130 Kč.

Platby

Platba na dobírku +30Kč

Při výběru platby dobírkou je vždy připočítán příplatek za platbu při převzetí 30 Kč.

Platba předem nebo kartou 0 Kč

Tato metoda platby je bez dodatečného poplatku.

Doručení zdarma

Při nákupu nad 800 Kč je doručení zdarma. Při platbě dobírkou se přičítá ke zboží pouze 30 Kč.

Jak probíhá doručování zásilek

  • Příprava balíčku: Nejprve pečlivě zabalený balíček doručíme k našemu přepravci, který se postará o jeho bezpečný a rychlý převoz.
  • Doprava k zákazníkovi: Poté, co dorazí do cílové destinace, kurýr se postará o doručení zásilky přímo k vám, ať už do Zásilkovny nebo až do vašeho domova.
  • Potvrzení doručení: Po úspěšném doručení obdržíte potvrzení o převzetí zásilky a můžete se těšit na rozbalení svého balíčku.
Co získáte s doručováním zásilek přes Zásilkovnu
Spolehlivý a efektivní systémem doručování zásilek. Získáte nejen pohodlí a rychlost, ale také jistotu, že vaše balíčky dorazí včas a bez komplikací. S  týmem profesionálů ze Zásilkovny můžete mít jistotu, že vaše zásilky jsou v bezpečí a pečlivě doručeny až k vám.
Pokud máte jakékoliv další dotazy ohledně našeho procesu doručování zásilek, neváhejte nás kontaktovat. Jsme tu pro vás a rádi odpovíme na veškeré vaše dotazy.

1. Objednejte produkt a specifikujte způsob doručení

vg delivery img icon 1

2. Obdržíte zprávu s potvrzením objednávky

vg delivery img icon 2

3. Počkejte, až vaše objednávka dorazí

vg delivery img icon 3

4. Převezměte si objednávku od kurýra nebo v Zásilkovně

vg delivery img icon 4

Vrácení zboží

Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 6.1 obchodních podmínek či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využit vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího info@zelenydrak.cz.

Zboží nelze vrátit pokud:

  • Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal.

V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 6.2 obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

 

V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 6.2 obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

 

Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

 

V případech, kdy má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, je prodávající také oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby převzetí zboží kupujícím. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.

FAQs

Moje objednávka ještě nedorazila. Kde se nachází?

Pokud Vaše objednávka ještě nedorazila kontaktujte nás na email: info@zelenydrak.cz

Jak dlouho trvá doručení?

Doručení trvá 3-5 dní v případě že je zboží skladem. Pokud zboží není skladem může se lhůta doručení prodloužit. V tomto případě Vás budeme kontaktovat.

Doručujete i o svátcích?

Zboží se doručuje pouze pondělí až pátek.

Stále nemám zásilku, určitě se něco děje?

Nejsme neomylní proto nás kontaktujte na tel.:+420 608 678 888